10 November 2015

AAMIAISELLA




Opin vasta nauttimaan aamiaisesta mutama vuosi takaperin. Mieheni on kova syömään. Jollei joka kolmas tunti ole mitään ruokaa tarjolla tietää että kohta räjähtää - ja silloin ei kenelläkään ole mukavaa. Onneksi hän itse valmistaa sapuskansa sillä muuten joku muu räjähtäisi ;)
Aamiainen - päivän tärkeimmän ruokailun opin syömään miehen paiostuksen alla. Tänä päivänä en voisi olla sitä syömättä, puhumattakaan aamukahvista. Tottumuus asioita kai nämäkin ovat. 

---

Lärde mig att äta frukost först i vuxen ålder. Mannen är kova på att äta och ifall det inte finns mat på bordet var tredje timme kan man vara säker på att ingen har kul efter det. Tur nog så tillreder han själv sin mat för annars skulle någon annan tappa humöret ;) 
Frukost ja, dagens viktigaste rätt enligt vissa, den lärde jag mig äta under mannens press. Idag skulle jag inte kunna tänka mig fungera som människa utan min frukost - och morgonkaffe. Tänk så det kan gå? 

No comments:

Post a Comment