26 April 2016

HUR SVÅRT KAN DET VARA?


Jag må vara väldigt otålig. Eller jag är det. I varje fall när det kommer till något som jag vill ha inredningsväg. Har nu funderar ett bra tag vilken tavla som skall komma upp ovanför sänken i sovrummet. Då jag inte hitta något färdigt hemma fundera jag på att måla en själv. Men att komma på vad man skall måla då inspirationen är noll - det är svårt!


Så när jag igår bläddra på nätet och trilla på denna poster ville jag ha den - med det samma! Genast skulle jag inte få den och att betala 50 ege för en papperlapp fick mig att fundera. Hur svårt skulle det vara och själv rita kotten? 

Missförstå mig inte, betalar mer än gärna även för denna typ av konst men otåliga själen och lilla konstnären innom mig kröp fram från vinterdvalan. 



Så nu har vi en kotte på väggen. Och nog är det ju mer speciellt att ha egen konst som pryder väggarna. Det blir ju mer personligt, på nåt vis - och så behöver man inte vänta på leverans.





No comments:

Post a Comment