6 April 2016

PALM



Har varit lite vilse med att inreda övervåningen. Eller rättare sagt så har det stått väldigt stilla hela detta år. Främst beror det väl på att vi väntar (och väntar) på att kökshyllorna skall levereras och just nu ser det ut att de kommer i början av maj (!). På samma gång som det sätts upp så skall tv-hyllan också upp på väggen. Varför vi väntar? Jo för vi behöver hyra en ordentlig borrmaskin för att få ordentliga hål i stenväggen.

Samtidigt har jag funderat fram och tillbaka på vad jag skall göra med Bestå hyllans skåpdörrar. Skulle vara sugen på att måla eller tapetsera dem, men kan för guds skull inte bestämma mig. Under tiden jag funderar så fick jag äntligen skaffat en större palm, Arekapalm. Lämplig kruka hittade jag inte hemma så en vit papperspåse får fungera kruka så länge.

No comments:

Post a Comment