23 March 2015

TUSSIPIIROKSIA



 Oikein leppoisaa viikon alkua. 
Viikonloppu meni niin että hujahti ja uusi viikko on jo alkanut. Itse olen piirellyt viikonlopun aikana jonkin verran. Tällä kertaa koulupiirustukset ovat hetken aikaa saanet olla ja oma sketsivihko on  täyttynyt muutama sivu luonnoksista. Olen aina tykänyt piirtää lyyjykynällä ja hiilellä mutta nyt olen löytänyt uuden ihanan tuttavuuden - tussin. 

Sisustuskoulun myötä olen löytänyt ilon ja tietyn luovuuden jälleensyntymisen kynän ja paperin äärellä. Muistan vielä kuinka tuskallista olikaan viime keväänä piirtää monen vuoden tauon jälkeen. Lopputulos paperilla kun ei ollut yhtään se mitä olin visioinut, saati sitten että kynä olisi pysynyt luonnollisesti kädessä ilman minkäänlaista rasituskipua. Mutta niinhän se vähän on kuntoilussakin. Tauon jälkeen on aina yhtä tuskallista aloittaa uudestaan, kun ei enään olekaan "yhtä hyvä" kuin viimeksi. 


Nyt saa kuitenkin sketsivihko jäädä muutamaksi päiväksi sillä loppurutistus sisustusportfoolion kanssa on alkanut. Ajatella että kuukauden kuluttua olen valmistunut ihan oikeaksi sisustussuunnitteliaksi :)


No comments:

Post a Comment