26 September 2015

LATTIA

 
Olen niin rakastunut meidän lattiaan. Ja pidän siitä joka päivä yhä enemmän ja enemmän. Jos jostain materiaalivalinnasta olen 100% varma että tulemme olemaan tyytyväisiä valintaamme vielä 10 vuoden päästä - niin se olisi lattiavalintamme.
 
Aluksi olin kaavaillut valkolakattua parkettia mutta kun näin tämän parketin ale-låådassa olin täysin myyty. Se että se oli vielä alennuksessa oli pelkkää ylimääräistä plussaa. Sillä useimmiten käy niin että tykästymme kalleimpaan mahdolliseen vaihtoehtoon. Kerrankin kävi toisin, ja siitä lopmakkokin kiittä:)
 
---
Jag är så kär i vårt golv. Och för varje dag som går så älskar jag det bara mer och mer. Om det är något val jag är 100% säker på att vi inte kommer att ångra så är det just golvet.
 
Till en börja hade jag tänkt mig vitlackad parkett, men när jag såg detta golv i rea-lådan var jag såld. Det att den var dessutom på rea var ju bara ett positivt tillägg, för allt som ofta går det så att man fastnar för det som visar sig vara det dyraste alternativet.


No comments:

Post a Comment