28 October 2015

PIENI KURKISTUS MAKUHUONESEEN



Makuhuone oli meidän edellisessä kodissa omasta mielestäni se viihtyisin tila. Valoa riitti ympäri vuorokauden vuodenajasta riipumatta (noh, talvisin oli sanomattakin pimeämpää). Uudessa kodissamme makuhuone ei ole vielä yltänyt paraatipaikalle, toisinaan onhan tila vielä hyvin keskeneräinen. Tämän tilan seinät olisin halunut maalata vaalean harmaaksi mutta isäntä halusi että seinät pidettäisiin valkoisina, ainakin hetken.
Seinävalaisimet ruuvasin eilen paikoilleen ja kattoon olen hahmotellut tätä valaisinta. Hitaasti hyvää tulee, tai miten se menikään.

----

En liten titt in i sovrummet. Älska sovrummet vi hade i vår tvåa så har haft lite svårt att få ihop sovrummet här. I och för sig så är det ännu också långt från färdigt men ibland är det bra att låte tiden lite gå och inte göra allt förhastade beslut. Väggarna skulle jag ha välat måla ljusgråa men gubben ville absolut att de skulle förbli vita, i alla fall en lite tid framöver :) 
Igår skruva jag på plats väggbelysningen. Gråa lampor blev det då jag inte fick mina gråa väggar. Till taket har jag igen tänkt mig denna. 

No comments:

Post a Comment