2 December 2016

SOVRUM I DAGSLJUS





Just nu är det årets sämsta tider för bloggare. Ljusmängden under dagen är så pass minimal att man måst pricka in rätt för att få någolunda foton :)

Är supernöjd med sänggavel men funderar nu på att införskaffa nya läslamppor. Ett par i mässing skulle jag vara extra sugen på, men tror jag får vänta ett tag. Allt behöver man inte få genast. Eller så försöker jag intala mig. 

Tänka sig att det redan är december. Har gått och funderat på ifall jag alls skall pynta till jul här hemma. De senaste åren har det inte blivit av med juldekorationer mer än i form av hyasinter och ljus. Skulle vara sugen på att lägga fram en elljustake vid fönstret men kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Det finns ju så snygga ljustakar nuförtiden, som denhär och så har Granit ett par snyggelis snygga. Svåra beslut :)

No comments:

Post a Comment