6 February 2017

ME AND ME OCH BLOGGEN




Halo, halo!

Har suttit och tvekat fram och tillbaka ifall jag skall publicera dessa bilder. Ifall jag överhuvudtaget skall publicera bilder på mig själv här på bloggen. Några bilder finns det där man kan skymta även mig, men att man ser facet - sådanna bilder finns ej här. Men så vill jag ju även utveckla bloggen - små steg att börja med. 

Bildredigering börja jag först med och det kanske man kan se om man skrollar bakåt några inlägg. Är lite smått trött på "vanliga" bilder, så därmed ladda jag ner några filters till Lightroom. Vet ej riktigt vad jag ännu tycker om dessa - men hej, någonstans måst man väl börja. 

Det andra steget är att publicera någon gång - nu som då - bilder på mig själv. Tidigare i livet har detta inte varit något problem, utan snarare blivit ett under de senare åren. Mer självkritisk skulle jag inte påstå att jag blivit, snarare skygg och obekväm att allt man lägger ut på nätet förblir dit. Det jag endå själv tycker att är kul med andras bloggar är att man kan, nu som då, även se vem som ligger bakom alla bilder och texter, och det är kanske det jag även vill kunna bjuda på. 

Och så då mitt evighetsdilemma. Svenska eller finska? eller skall jag köra lite både och?
Bilder är det jag lägger fokuset på, för påriktigt - vem orkar läsa långa texter?

Så nu gott folk, ifall ni orka läsa detta, vad vill ni se och läsa mer om?

No comments:

Post a Comment